2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums banner
Status
Not open for further replies.
461 - 467 of 467 Posts
Discussion starter · #461 · (Edited)
De nieuwste Mazda-firmware is ook verkrijgbaar bij uw dealer.
Hoewel ik het met mijn vriend eens ben dat de Amerikaanse Mazda-dealers de neiging hebben om firmware-updates beter uit te voeren dan de meeste in andere landen, zijn ze allemaal nog steeds behoorlijk slecht in het updaten van firmware in Mazda/MZD Connect, in feite zullen velen het niet eens aanraken, zelfs niet nadat de eigenaar de dealers tijdens de service heeft gevraagd.

Voorlopig help ik graag echte Mazda-eigenaren die de juiste bestanden willen om hun Mazda/MZD Connect zelf te updaten met installatie-instructies.
We kunnen geen live links meer openbaar plaatsen via een servertype.

Als jullie later Firmware willen of de CarPlay/Android Auto-installatie willen doen, kunnen jullie deze ALLEEN krijgen door mij hier een bericht te sturen, klik daarvoor op mijn AVATAR, 'Start gesprek' of Bericht en vraag naar het bestand (en).
Vermeld de Firmware Versienummer die je momenteel hebt en het land waar je je bevindt en het model en bouwjaar van je Mazda.
Doe dit hieronder om je gegevens te onthullen en je kunt me een foto van de touchscreen-details sturen....
Ga naar touchscreen rood 'INSTELLINGEN',
Zijwaarts scrollen naar de map helemaal rechts 'SYSTEEM',
Scroll omlaag naar 'OVER'
Raak 'Versie-informatie' aan.
Versie Firmware nummers worden onthuld.

ALS je me geen bericht kunt sturen (het systeem staat het niet toe), dan komt dit omdat je een nieuw lid bent, je moet deelnemen aan dit forum in alle threads door informatie te vragen of commentaar te geven op de informatie van andere leden, na een paar berichten van jou en een geschatte periode (na 24 uur) zou je me of een ander lid hier een bericht moeten kunnen sturen.
De meeste autofora hebben dezelfde kwalificatieperiode voor nieuwe leden.

Discussion starter · #462 · (Edited)
Vanaf 10 november 2022.

74.00.324A EU N

SYMPTOMEN
De volgende symptomen kunnen worden verbeterd door de nieuwste software (versie 74.00.324A).
Verbeterde symptomen zijn afhankelijk van de huidige softwareversies.

• Als de versnellingspook snel wordt bediend terwijl het CarPlayTM-scherm wordt weergegeven, keert het scherm van de achteruitkijkcamera mogelijk niet terug naar het CarPlayTM-scherm.

• Wanneer de versnellingspositie van R naar P wordt geschakeld, keert het scherm mogelijk niet terug naar de vorige toestand voordat de R-positie werd geschakeld.

Discussion starter · #463 · (Edited)
74.00.324A NA N is nu ook beschikbaar voor de Noord-Amerikaanse markt.
Wijzigingenlogboek..
Versie 74.00.324 verhelpt deze softwarefouten (bugs):
  • Als de versnellingspook snel wordt bediend terwijl het CarPlayTM-scherm wordt weergegeven, keert het scherm van de achteruitkijkcamera mogelijk niet terug naar het CarPlayTM-scherm.
  • Wanneer de versnellingspositie van R naar P wordt geschakeld, keert het scherm mogelijk niet terug naar de vorige toestand voordat de R-positie werd geschakeld.
Versie 74.00.311 verhelpt deze softwarefouten (bugs):
  • Bij gebruik van CarPlayTM komt er mogelijk geen geluid uit de luidspreker aan de bestuurderszijde.
Versie 74.00.310 en later verhelpt deze softwarefouten (bugs):
  • Er kunnen frequente temperatuurwaarschuwingen verschijnen in het centrale display.
  • De tijd in het centrale display is mogelijk onnauwkeurig.

Discussion starter · #466 · (Edited)
WAARSCHUWING: Velen van jullie downloaden Mazda Firmware van You-Tube of andere bronnen...
TENZIJ je weet wat je doet NIET...!!
WAAROM
: Nou, je downloadt ofwel Firmware voor het VERKEERDE land of regio, of je downloadt NIET de complete set bestanden. Moet apart Reinstall.up en Fail-safe.up bestanden hebben EN JE MOET ze elk in de juiste volgorde installeren (het kleinste bestand eerst).
Alleen de firmware van eind jaren 70 is een installatie met ÉÉN BESTAND.

RESULTATEN: Nou, velen downloaden of installeren ALLEEN het ene bestand en niet het andere, waardoor je een Niet-overeenkomende CMU-versies-opstelling hebt, die erg moeilijk te corrigeren kan zijn, afhankelijk van de TWEE niet-overeenkomende versies.
-------------------------------
OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U GELD VRAGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND OF OEKRAĂŹNE, IK VRAAG U NOOIT, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN VAN MIJ.
Uw lokale Mazda-dealer brengt u kosten in rekening voor het leveren en installeren van bestanden.

------------------------------
ALS u op zoek bent naar actuele bestanden om Connect Firmware bij te werken, MOET u "PRIVÉBERICHT" mij hier op het forum sturen door op mijn Avatar (linksboven) te klikken, of op Privébericht (rechtsonder) van EERSTE POST te klikken en de berichtgegevens in te vullen.
Ik moet weten welke autoversie het nu is en in WELK LAND de AUTO WORDT GEBRUIKT.

Discussion starter · #467 · (Edited)
Hallo,
Waarom is het zo moeilijk om 3 minuten de EERSTE pagina van deze thread te lezen, waar staat in GEEL, Klik daar (hier) om mij een PRIVÉ BERICHT te sturen.

ALS je problemen hebt, omdat je net 5 minuten geleden lid bent geworden van het 3Rev Forum??.

Welnu, het zou kunnen zijn dat je jezelf NIET hebt voorgesteld in de NIEUW LID thread?... Dus kun je dit misschien doen, en/of posten in threads over onderwerpen, en dan tot 24 uur later terugkomen en dan zou je mij een Privé Bericht moeten kunnen sturen.

Of misschien ben je het zat om te wachten tot ik antwoord, nou, wat ik doe is gratis en ik moet op een gegeven moment slapen, onthoud dat je tot 20 uur achter me zit.

461 - 467 of 467 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.