Hé Mazda 3 Gurus... OK, ik heb eindelijk het vervelende rammelen van het dashboard gevonden en er een klein filmpje van gemaakt. Het gebeurt als ik over een weg rijd die minder dan perfect is, en ja, het maakt me gek. Het gebeurt precies onder de bovenkant van het dashboard, alleen aan de passagierskant. Als ik een vuist maak en lichtjes op de bovenkant van het dashboard aan de passagierskant tik, kan ik het vervelende geluid nabootsen. Het lijkt erop dat het precies onder dat gebied "hol" is en dat er een soort kabelboom rond kan bewegen. Een interessant punt is echter dat als ik op het dashboard (in het holle gebied) druk (zie foto hieronder) en er weer op tik, het gerammel zo goed als verdwenen is. Ik denk dat de bovenkant van het dashboard eruit moet zodat er iets vastgeplakt kan worden. Weet iemand wat er direct onder zit? Ik zal het naar de dealer brengen om dit te laten oplossen, maar ik wou dat ik het zijpaneel op het dashboard kon verwijderen om naar binnen te kijken en te zien wat er aan de hand is. Weet iemand hoe dit moet? Hier is de video: