2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums banner
6,081 - 6,100 of 6,600 Posts
Ik heb geen succes met het installeren van de videospeler of het casten van het scherm. Ik gebruik v55 op een 2015 m3, geen andere aanpassingen behalve de update naar v55 van v33.

Videospeler: Ik heb 2.6, 2.7 geprobeerd, geprobeerd te installeren via aio. Er verschijnt niets in het applicatiemenu. De installatie zei dat het succesvol was, dus waarom verschijnt het niet?

Scherm casten: Ik heb het geĂŻnstalleerd met aio en de apk, alle instructies gevolgd, debug-modus 127.0.0.1 etc. Als ik op start druk, gebeurt er niets. De telefoon trilt een keer en ik zie een klein schermpictogram op de telefoonstatusbalk gedurende ongeveer 1 seconde en dan verdwijnt het.

Wat nu?

GPS-ontvanger weer actief na firmware-upgrade

Een of twee maanden geleden bevroor mijn Mazda GPS-navigatie.
NIET de CMU bevroor, alleen de positie van de auto bevroor.

De GPS-ontvanger is dood

Ik probeerde de CMU opnieuw op te starten. Geen resultaat
NAV SD-kaart eruit halen. Geen resultaat
Als we geen SD-kaart hebben en de NAV-app normaal starten, worden LAT/LON/ELEV weergegeven.
In mijn geval worden er geen coördinaten weergegeven.

gisteren heb ik mijn CMU geĂĽpgraded van 56.230 naar 59.443C en de GPS-ontvanger kwam weer tot leven.
Ik heb mijn NAVSD teruggeplaatst en de hele navigatie werkt prima!

Elke systeemupdate werd geleverd met nieuwe GPS-firmware en reset waarschijnlijk de ontvanger.

Upgraden naar exact dezelfde versie heeft waarschijnlijk hetzelfde resultaat.

Hallo mensen, ik heb een script gemaakt om de bootanimatie te veranderen op basis van AIO-scripts van @Trezdog44. Het verandert de 3 stappen van de video's IVF volledig. Bekijk de video die ik heb gepost. Ik zal het script hier uploaden voor het geval iemand het wil hebben, ik heb ook geprobeerd een video of afbeelding te uploaden van hoe het eruit ziet, maar het lijkt erop dat ik geen toestemming heb.

https://www.facebook.com/hebert.rangel/videos/10211369230963007/

Waar kan ik het script uploaden, aangezien de site het niet toestaat? Of moet ik gewoon de code plaatsen?

Ja, het kan. Wees voorzichtig en start uw systeem niet opnieuw op tussen de failsafe-installatie en de cmu-firmware. Doe eerst alle stappen van de failsafe-installatie en dan de firmware, en start daarna opnieuw op.

Hallo mensen, ik heb een script gemaakt om de bootanimatie te veranderen op basis van AIO-scripts van @Trezdog44. Het verandert de 3 stappen van de video's IVF volledig. Bekijk de video die ik heb gepost. Ik zal het script hier uploaden voor het geval iemand het wil hebben, ook heb ik geprobeerd een video of afbeelding te uploaden van hoe het eruit ziet, maar het lijkt erop dat ik geen toestemming heb.

https://www.facebook.com/hebert.rangel/videos/10211369230963007/

Waar kan ik het script uploaden, aangezien de site het niet toestaat? Of moet ik gewoon de code plaatsen?
Ziet er cool uit :)

owns 2015 Mazda 3 Touring+
Wil gewoon vragen, is er een aanpassing om de naam van het FM-radiostation weer te geven? Het is vervelend om naar de gewenste radiozender te zoeken als we de frequentie niet kennen, want elke keer als de tuner stopt bij een gedetecteerde FM-frequentie, moet ik eerst naar de radio luisteren om te bepalen welke radiozender het is.

Het lijkt erop dat dit regionaal verschilt. In Duitsland en andere Europese landen leveren alle radiobanden (FM, DAB+, ...) de zendernamen met aanvullende informatie (bijv. artiest+titel).

In mijn land (Maleisië) denk ik dat radiostations worden uitgezonden met RDS, waardoor zelfs een goedkope aftermarket-radio met een klein display de naam van het station kan weergeven. Ik vraag me af waarom het niet beschikbaar is in Mazda.

Verzonden vanaf mijn SM-G610F met Tapatalk

In mijn land (Maleisië) denk ik dat radiostations worden uitgezonden met RDS, waardoor zelfs een goedkope aftermarket-radio met een klein display de naam van het station kan weergeven. Ik vraag me af waarom het niet beschikbaar is in Mazda.

Verzonden vanaf mijn SM-G610F met Tapatalk
In Peru hebben we hetzelfde probleem. Het is blijkbaar niet beschikbaar voor Mazda. Andere merken hebben het al. We gebruiken ook RDS.

Tijdens mijn olieverversing en OS-update op mijn geleasede 16.5 CX5 vandaag. Ik noemde dat ik overwoog om de OS-update zelf te doen of een paar mogelijke aanpassingen die ik op dit forum zag, maar bang was dat dit garantieproblemen zou kunnen veroorzaken.
Mijn Mazda Service Manager zei dat ze zich niet meer druk maken over mensen die hun eigen updates en dergelijke doen. Hij zei dat ze zich alleen zorgen maken over fysieke verwaarlozing van het voertuig veroorzaakt door de klant en zich geen zorgen hoeven te maken, vanwege een gewonnen rechtszaak uit een garantieprobleem van een klant, waar ik niet in detail op inging.
Dus in het slechtste geval. Als je softwarematig iets verprutst. Moet je er misschien voor betalen om hun OS opnieuw te laten installeren/repareren op je infotainmentsysteem, maar dit heeft geen invloed op de rest van de garantie van je voertuig.

In Peru hebben we hetzelfde probleem. Het is blijkbaar niet beschikbaar voor Mazda. Andere merken hebben het al. We gebruiken ook RDS.
Aan onze expertleden, is dit een functie die door codering kan worden ingeschakeld? Of misschien iets maken om het bewerken van labelnamen in favorieten mogelijk te maken.

Aan onze deskundige leden, is dit een functie die kan worden ingeschakeld door te coderen?
Of misschien iets maken om het bewerken van labelnamen in favorieten mogelijk te maken.
Omdat dit wat informatie is die door de TAU (Radio Tuner en AMP) naar de CMU (Mazda Connect) wordt gestuurd, is het mogelijk niet mogelijk zonder de hardware te veranderen ALS de TAU het al niet ondersteunt.

@vic_bam85: Heeft u mijn PM van 5 maart opgemerkt?
Sorry voor het uitblijven van een antwoord. Ja, ik ben momenteel meer wijzigingen aan het toevoegen aan de wijzigingen die al zijn uitgebracht in de AIO door @Trezdog44. Tot nu toe denk ik dat ik dit weekend een nieuwe versie van de videospeler uitbreng. Tot nu toe test ik een nieuwe methode om de bestandsnamen te verkrijgen (geen fouten met enkele ' en duurt slechts ongeveer 1 seconde) een nieuwe methode om de video's te randomiseren, aangezien dit nu een object is, en ik test ook het volledige scherm bij het afspelen.Dit alles wordt bestuurd door de commander. In de toekomst zal er ook video selectie zijn door de commander.Hier is mijn github https://github.com/vicbam85/Mazda-Videoplayer/tree/New-way-to-obtain-videoBedankt

6,081 - 6,100 of 6,600 Posts