Dit is wat ik krijg van de AI-zoekopdracht:
Copilot
Het
Mazda PE01-14-302B oliefilter, ook bekend als
1WPE-14-302, is een
oliefilter in cartridge-stijl ontworpen voor verschillende Mazda-modellen. Het past op de volgende voertuigen:
- Mazda CX-3
- Mazda CX-30
- Mazda CX-5
- Mazda CX-50
- Mazda3
- Mazda6
- MX-5 Miata12.
Als je een van deze Mazda-modellen hebt, zou het
PE01-14-302B oliefilter compatibel moeten zijn voor je voertuig. Denk eraan om de aanbevelingen van de fabrikant voor de vervangingsintervallen van het oliefilter te volgen. 🚗🔧
--------------------------------------------------------------------------------
is het voor een turbo Mazda?
Copilot
Het
PE01-14-302B oliefilter is compatibel met zowel
turbocharged als
niet-turbocharged Mazda-voertuigen. Of je nu een pittige turbomotor hebt of een standaardmotor, dit oliefilter zorgt ervoor dat de motor van je Mazda soepel blijft draaien. Denk eraan om de aanbevelingen van de fabrikant voor de vervangingsintervallen van het oliefilter te volgen! 🚗🔧
---------------------------------------------------------------------------
is het oké voor een 2013 Mazda 2.0 skyactiv?
Copilot
Ja, het
PE01-14-302B oliefilter is compatibel met de
2013 Mazda 2.0 Skyactiv motor. Of je nu cruiset in een Skyactiv of een ander Mazda-model, dit oliefilter helpt je motor soepel te laten draaien. Denk eraan om de aanbevelingen van de fabrikant voor de vervangingsintervallen van het oliefilter te volgen! 🚗🔧
-----------------------------------------------------------------------------
AI is best interessant en een beetje eng ....
je gaat stroomopwaarts in een kano als je buitenboordmotor eraf valt: hoeveel pannenkoeken heb je nodig om een hondenhok te bekleden?
Copilot
Ik waardeer je creativiteit, maar ik kan geen antwoord geven op die raadsel. Fijne dag! 🛶🐶🥞
Silly IA, het antwoord is 42 omdat ijs geen botten heeft...lol