2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums banner
Status
Not open for further replies.
261 - 280 of 467 Posts
Ik heb de gekoppelde versies niet getest, maar hier wat algemene info:

Rusland gebruikt ook de EU-firmwareversie, dus de Russische, Engelse en Poolse taal zijn inbegrepen/selecteerbaar in de EU-firmwareversie (naast andere talen).

Elke firmware beginnend met 70 bevat AA/CarPlay, die automatisch wordt geactiveerd nadat je de nieuwe usb-hub + 2 nieuwe kabels hebt geĂŻnstalleerd nadat de firmware beginnend met 70 is geĂŻnstalleerd.

Hallo allemaal!

Ik heb bijna alle informatie in dit onderwerp gelezen en ik heb een heel duidelijk beeld van het hele updateproces om AA/CP te hebben. De nieuwe usb-hub en kabels heb ik al besteld en ze zijn onderweg, de regio die ik voor mijn systeem gebruik is ADR of 4N.

Mijn vraag is... is het voldoende om de firmware v70.00.100A (ADR) te installeren en vervolgens de hardware te installeren zodat de hardware wordt herkend en de AA/CP werkt? En het normaal en zonder problemen te gebruiken?

Of is het verplicht om de nieuwste firmware v70.00.367A (ADR) te installeren zodat de hardware wordt herkend en AA/CP werkt?

Mijn reden is dat ik gewoon niet de nieuwste firmwareversie wil installeren, ik blijf liever altijd in een versie vóór de meest recente.

Heel erg bedankt.

Het is voldoende om de firmware v70.00.100A (ADR) te installeren en vervolgens de hardware te installeren, zodat de hardware wordt herkend en de AA/CP werkt. Elke FW 70 ondersteunt AA/CP, als de hardware door de firmware wordt herkend.

Hallo,

Mijn firmware staat op 70.00.100 maar de failsafe staat op 59.00.502, is dit een probleem? Moet ik de failsafe updaten of de firmware downgraden om dit op te lossen? Het systeem heeft geen problemen…

Ik heb gezocht en een paar topics gevonden, maar er zijn geen oplossingen gepost.

Dat is geen probleem. Laat het zoals het is. Updates na 70.00.100 hebben toch geen 2 bestanden, dus als je in de toekomst naar een hogere versie update, krijg je hetzelfde versienummer voor beide. Maar dat is niet nodig.

Dat is geen probleem. Laat het zoals het is. Updates na 70.00.100 hebben toch geen 2 bestanden, dus als je in de toekomst naar een hogere versie update, krijg je hetzelfde versienummer voor beide. Maar dat is niet nodig.
Hoi, bedankt voor je antwoord. Is .100 het beste om te blijven? Of updaten naar .367? Ik doe geen tweaks etc, alleen de CarPlay-module.

Oké bedankt. De systeemfirmware is niet onstabiel met de verkeerde failsafe? Zelfs niet als de batterij zou loskoppelen?

Failsafe wordt niet gebruikt in geval van normale ontkoppeling van de batterij, voor zover ik weet. Failsafe wordt alleen gebruikt als er iets misgaat bij een upgrade of downgrade van de firmware.

Nee, voor zover ik weet is 74.00.230 NA de nieuwste. Maar dit is bedoeld als een update voor een "vanaf fabriek firmware 74.00.200" (zoals de CMU's hebben, als je een nieuwe van de fabriek krijgt). .230 zou alleen enkele SiriusXM-bugs moeten oplossen, voor zover ik me herinner. En deze FW 74 zou de dpi/zoom van Android Auto moeten veranderen. Dus als je geen problemen hebt, zou ik aanraden om bij .367 te blijven.

Hallo mensen. Ik ben een gelukkige eigenaar van het 6-model.

Ik heb wat tijd besteed aan het lezen van forums en het bekijken van video's over het installeren van Android Auto.

Met de Mazda Connect firmwareversie 59.00.540 EU N moet ik deze eerst updaten.
Dus ik heb deze file in handen gekregen: cmu150_EU_70.00.367A_update.up

Mijn vriendelijke verzoek aan jullie: heeft iemand een hash van deze versie, zodat ik kan controleren of mijn bestand niet beschadigd is?

Heel erg bedankt!!

Hallo, momenteel gebruik ik 70.00.352 (EU, woonachtig in Nederland). Ik denk dat versie 70.00.367A de nieuwste versie is, klopt dit? En heeft iemand een link?

Geen "maar". Vanaf 70.00.335 en hoger zijn alle updates updates van één bestand - als *.up-bestanden.
Verbeteringen staan ​​hier ergens in het forum en zijn altijd afhankelijk van de versie die u heeft.
Changelog van .352 naar .367 EU zouden alleen bugfixes moeten zijn:
  1. [Russische taal] Onjuiste vertalingen
  2. [Met kaartversie 17Q2 of hoger] Rijstrookbegeleiding wordt niet weergegeven op de kaart.
  3. [Behalve Engels] Vertaling van het bericht voor de achteruitrijcamera is niet correct.
  4. De functie voor onderhoudsmeldingen (behalve bij gebruik van de Flexibele instelling) kan stoppen met tellen na het vervangen van het instrumentenpaneel. Het hervat het tellen na een fabrieksreset.
  5. [Tsjechisch, Grieks, Russisch] Tijdzone selectie werkt mogelijk niet correct.
  6. [OekraĂŻens] Sommige tekens worden mogelijk niet weergegeven.
  7. Snelheidslimiet voor de andere richting kan in het navigatiescherm verschijnen. (Om dit te corrigeren, moet de kaartversie 19Q2 of hoger zijn, naast de CMU-update.)
  8. Telefoonnummer inclusief pauzesymbolen geregistreerd als favoriet, wordt mogelijk niet gekozen en het bericht "Laden" gaat door.
  9. De uitschakelfunctie werkt niet als deze wordt geactiveerd terwijl een straatnaam etc. bovenaan het scherm wordt weergegeven.
  10. Informatie (artiest, titel, album etc.) voor een nummer in een USB-audioapparaat wordt mogelijk niet weergegeven.
  11. [OekraĂŻens] Onjuiste vertaling.
  12. [Ver. 70.00.110 of hoger] Bepaalde USB-audioapparaten (SONY NW-A45 en NW-A35 etc.) worden mogelijk niet herkend.
  13. Bepaalde Android-smartphones (HUAWEI P20, P30 Pro en Mate 20 Pro etc.) werken mogelijk niet als een USB-audioapparaat.
  14. Landinformatie (zoals alcoholgrens etc.) in het navigatiescherm is mogelijk niet correct. (Om dit te corrigeren, is de landinformatie verwijderd in de nieuwste versie.)
  15. Informatie (artiest, titel, album etc.) voor een ogg-bestandsindeling in een USB-audioapparaat wordt niet correct weergegeven.
  16. Afspeellijst werkt mogelijk niet voor een USB-audioapparaat met Android 9 of hoger.
  17. Afspeellijst werkt mogelijk niet voor bepaalde USB-audioapparaten (HUAWEI P20 Pro met Android OS 8.1 etc.) bij gebruik als USB-audioapparaat.
  18. [Slowaaks] Slowaakse woorden voor "Recent gebruikt" worden niet volledig weergegeven in het scherm voor het selecteren van de toetsenbordtaal.
  19. CMU kan opnieuw opstarten bij het afspelen van een cd/dvd.
  20. CMU kan opnieuw opstarten tijdens het rijden.
  21. Wijzigingen voor geluidsinstelling (Bass, Treble, Fade, Balance) worden mogelijk niet bewaard na het overschakelen naar de slaapstand.
  22. [Met verkeersbordherkenningssysteem (TSR)] In de ACC-ON-modus verschijnen onjuiste instellingselementen (Snelheid, Snelheidslimiet) in de navigatie-instelling.
  23. Tijdens het afspelen van nummers van een USB-geheugen kunnen artiest- en albumtitels als "onbekend" verschijnen.
  24. Tijdens het afspelen van nummers van een USB-geheugen start een bepaald mp3-bestand niet en wordt het bericht "Laden" weergegeven.
  25. Sommige favoriete bestemmingen worden dubbel weergegeven en kunnen mogelijk niet worden bewerkt of verwijderd.
  26. Direct na het starten van de motor, bij het proberen om het 360° view-monitorscherm te zien, kan het zwarte scherm 20 seconden aanhouden.
  27. Wanneer de versnelling in de achteruit wordt gezet, verschijnt de achteraanzicht niet.

261 - 280 of 467 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.