2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums banner
2,361 - 2,380 of 4,134 Posts
Uit nieuwsgierigheid, moet je dit bovenste deel schilderen of kan het losgemaakt worden en kan ik het al geschilderde bovenste deel van mijn standaard grille gebruiken en het aan de honingraatgrille bevestigen? Bedankt!
Kan niet zeggen of de nieuwe eraf komt, maar de standaard trim heeft een beetje een uitsparing waar de bovenkant van het embleem zit, dus het zou geen rechte rand zijn zoals de nieuwe (als dat je stoort).

Uit nieuwsgierigheid, moet je dit bovenste deel schilderen of kan het losgemaakt worden en kan ik het reeds geschilderde bovenste deel van mijn standaardgrille gebruiken en het aan de honingraatgrille bevestigen? Bedankt!
zoals geleverd was mijn bovenste deel niet bevestigd, aangezien je de bovenste montagebeugel van je originele grille (stuk #9) nodig hebt, evenals items #4 , #7 en #13 en uiteraard alle clips en schroeven.als je het originele bovenste deel wilt gebruiken, onthoud dan dat het de ronde uitsparing heeft waar het Mazda-embleem zat. Kijk eens rond op het forum, sommigen hebben het originele deel gebruikt.

Hallo allemaal! Ik heb net een 2016 M3 sGT gekocht en heb hier alle berichten gelezen. Vandaag heb ik wat wrap aan de binnenkant toegevoegd. Voorlopig maar een paar kleine dingen. Ik zal waarschijnlijk al het pianozwart in 3M geborsteld zwart metallic wrappen.
Ik heb het idee voor de dashboardstrepen van een andere site en dacht dat ik het misschien zou proberen. Wat denk je?

Attachments

Hoi allemaal! Ik heb net een 2016 M3 sGT gekocht en heb hier alle berichten gelezen. Vandaag heb ik wat wrap aan het interieur toegevoegd. Voorlopig maar een paar kleine dingen. Ik zal waarschijnlijk al het pianozwart in 3M geborsteld zwart metallic wrappen.
Ik kreeg het idee voor de dashboardstrepen van een andere site en dacht dat ik het misschien eens zou proberen. Wat denk je?
De dashboardstrepen hebben potentie... Heb je ze ergens anders in de auto? Heb je in plaats daarvan een volledige interieurfoto of alleen een close-up?

Als je die strepen alleen daar hebt, kan het een beetje misplaatst lijken... je hebt ze misschien ergens anders nodig om herhaling en harmonie te creëren. Anders is het naar mijn mening gewoon vrij willekeurig.

Het is cool dat je het probeert persoonlijker en unieker te maken:)

Goed punt. Ik heb de lederen stoelen met de rode stiksels. Dus daar kreeg ik het idee om rood te gebruiken. Ik denk er ook over om ergens rode accenten aan de voorkant van de grille toe te voegen en het "3"-embleem ook rood te maken. Ik probeer het niet te overdrijven. :smile2:

Ik heb gisteren eindelijk mijn Tanabe veerpootbrug ontvangen, dus ik besloot om wat aan de auto te doen.

Image

Daarna heb ik mijn mistlampen omgezet naar Philips Whitevision H11 lampen.

Lampvergelijking:
Image

Rechterkant voltooid, linkerkant ongewijzigde fabrieks lamp:
Image

Beide kanten voltooid:
Image

Ik ben niet helemaal tevreden met de lichtafstemming op de koplampen - maar het is beter dan de meer 'gele' output van de fabriekslamp. Het is vermeldenswaard dat dit ongeveer de meest 'witte' lamp was die ik kon vinden die legaal was in Australië, zonder overdreven 'blauw' te zijn. De politie hier treedt vrij hard op tegen illegale verlichting, dus ik heb de voorkeur gegeven aan voorzichtigheid.

... en uiteindelijk heb ik mijn richtingaanwijzers omgezet naar zilver gecoate amberkleurige lampen:

Image

Voor:
Image

Na:
Image

Ik denk dat de zilveren richtingaanwijzers een enorme verbetering zijn voor het uiterlijk van de voorkant van de auto.

De volgende stap is het installeren van de Corksport LED-kit die deze week ook is aangekomen. Hopelijk is het niet te blauw voor mijn smaak en heeft het voldoende licht op dingen zoals het kofferbaklicht, anders moet ik misschien selectief zijn met welke lampen uit de kit ik gebruik en andere vervangen.

Ik heb gisteren eindelijk mijn Tanabe veerpootbrug ontvangen, dus ik besloot om wat aan de auto te werken.

Image

Toen heb ik mijn mistlampen overgezet naar Philips Whitevision H11 lampen.

Lampvergelijking:
Image

Rechterkant voltooid, linkerkant onveranderde fabrieks lamp:
Image

Beide kanten voltooid:
Image

Ik ben niet helemaal tevreden met de lichtafstemming op de koplampen - maar het is beter dan de meer 'gele' output van de fabriekslamp. Het is vermeldenswaard dat dit ongeveer de meest 'witte' lamp was die ik kon vinden die legaal was in Australië, zonder overdreven 'blauw' te zijn. De politie hier treedt vrij hard op tegen illegale verlichting, dus ik heb de kant van de voorzichtigheid gekozen.

... en uiteindelijk heb ik mijn knipperlichten omgezet naar zilver gecoate amberkleurige lampen:

Image

Voor:
Image

Na:
Image

Ik denk dat de zilveren knipperlichten een enorme verbetering zijn voor het uiterlijk van de voorkant van de auto.

De volgende stap is het installeren van de Corksport LED-kit die deze week ook is aangekomen. Hopelijk is het niet te blauw voor mijn smaak en heeft het genoeg licht op dingen zoals het kofferbaklicht, anders moet ik misschien selectief zijn met welke lampen uit de kit ik gebruik en andere vervangen.
Hé man, heb je de chromen glimlach die van de ene koplamp naar de andere loopt zwart geschilderd? Ik wilde dat bij de mijne ook doen en vroeg me af of je die stukken hebt verwijderd of gewoon hebt afgeplakt.

Ik heb gisteren eindelijk mijn Tanabe veerpootbrug ontvangen, dus ik heb het op me genomen om wat aan de auto te doen.

Image

Toen heb ik mijn mistlampen overgezet naar Philips Whitevision H11 lampen.

Lampvergelijking:
Image

Rechterkant voltooid, linkerkant onveranderde fabrieks lamp:
Image

Beide kanten voltooid:
Image

Ik ben niet helemaal tevreden met de lichtafstemming op de koplampen - maar het is beter dan de meer 'gele' output van de fabriekslamp. Het is vermeldenswaard dat dit ongeveer de meest 'witte' lamp was die ik kon vinden die legaal was in Australië, zonder overdreven 'blauw' te zijn. De politie hier treedt vrij hard op tegen illegale verlichting, dus ik heb de kant van de voorzichtigheid gekozen.

... en uiteindelijk heb ik mijn richtingaanwijzers omgezet naar zilver gecoate amberkleurige lampen:

Image

Voor:
Image

Na:
Image

Ik denk dat de zilveren richtingaanwijzers een enorme verbetering zijn voor het uiterlijk van de voorkant van de auto.

De volgende stap is het installeren van de Corksport LED-kit die deze week ook is aangekomen. Hopelijk is het niet te blauw voor mijn smaak en heeft het genoeg licht op dingen als het kofferbaklicht, anders moet ik misschien selectief zijn met welke lampen uit de kit ik gebruik en andere vervangen.
Om eerlijk te zijn, ik ben helemaal geen fan van felwitte mistlampen. Ik denk dat ze veel te fel zijn voor het tegemoetkomende verkeer, met HID-koplampen. Ik vind de zilver gecoate richtingaanwijzers wel mooi.

Heb gisteren de urethaan voorste bus-modificatie gedaan. Zou nu uitgehard moeten zijn, dus ik kan er een goede proefrit mee maken.

Wat een onheilige rotzooi maakt dat spul...

Edit: werkt zoals geadverteerd. Erg onder de indruk. Neemt dat goedkope gevoel weg. Sterk aanbevolen.

Verzonden vanaf de verkeerde kant van de spoorlijn.

Een AEM Dryflow drop-in filter besteld voor de 3 samen met een complete poly voorste buskit met caster correctie voor mijn raceauto. Zou hier donderdag moeten zijn! Ik kan niet wachten om de nieuwe ophanging op mijn raceauto te krijgen!

Ik heb de 10-delige 3M Di-Noc Carbon Fiber Vinyl-zuilkit verwijderd en vervangen door een 10-delige glanzende Piano Black-kit van polycarbonaat. Ik vind de look zoveel beter. De laatste twee foto's zijn met het oude carbon fiber vinyl.

Attachments

Ik heb de 10-delige 3M Di-Noc Carbon Fiber Vinyl pilaarset verwijderd en vervangen door een 10-delige glanzend zwarte Piano Black set van polycarbonaat. Ik vind de look zoveel beter. De laatste twee foto's zijn met de oude carbon fiber vinyl.

Ik vind ze zeker mooi in piano black. Misschien moet ik gewoon een set bestellen voor mijn liquid silver 3sGT hatch. Ik denk er ook over om mijn fabrieksvelgen glanzend zwart te laten poedercoaten en deze zouden mooi passen.

2,361 - 2,380 of 4,134 Posts