Laten we dit beginnen voor de 3e generatie!! Ik ben zeker geïnteresseerd om een paar gemodificeerde GenPee's te zien!
Kan niet zeggen of de nieuwe eraf komt, maar de standaard trim heeft een beetje een uitsparing waar de bovenkant van het embleem zit, dus het zou geen rechte rand zijn zoals de nieuwe (als dat je stoort).Uit nieuwsgierigheid, moet je dit bovenste deel schilderen of kan het losgemaakt worden en kan ik het al geschilderde bovenste deel van mijn standaard grille gebruiken en het aan de honingraatgrille bevestigen? Bedankt!
zoals geleverd was mijn bovenste deel niet bevestigd, aangezien je de bovenste montagebeugel van je originele grille (stuk #9) nodig hebt, evenals items #4 , #7 en #13 en uiteraard alle clips en schroeven.als je het originele bovenste deel wilt gebruiken, onthoud dan dat het de ronde uitsparing heeft waar het Mazda-embleem zat. Kijk eens rond op het forum, sommigen hebben het originele deel gebruikt.Uit nieuwsgierigheid, moet je dit bovenste deel schilderen of kan het losgemaakt worden en kan ik het reeds geschilderde bovenste deel van mijn standaardgrille gebruiken en het aan de honingraatgrille bevestigen? Bedankt!
De dashboardstrepen hebben potentie... Heb je ze ergens anders in de auto? Heb je in plaats daarvan een volledige interieurfoto of alleen een close-up?Hoi allemaal! Ik heb net een 2016 M3 sGT gekocht en heb hier alle berichten gelezen. Vandaag heb ik wat wrap aan het interieur toegevoegd. Voorlopig maar een paar kleine dingen. Ik zal waarschijnlijk al het pianozwart in 3M geborsteld zwart metallic wrappen.
Ik kreeg het idee voor de dashboardstrepen van een andere site en dacht dat ik het misschien eens zou proberen. Wat denk je?
Hé man, heb je de chromen glimlach die van de ene koplamp naar de andere loopt zwart geschilderd? Ik wilde dat bij de mijne ook doen en vroeg me af of je die stukken hebt verwijderd of gewoon hebt afgeplakt.Ik heb gisteren eindelijk mijn Tanabe veerpootbrug ontvangen, dus ik besloot om wat aan de auto te werken.
![]()
Toen heb ik mijn mistlampen overgezet naar Philips Whitevision H11 lampen.
Lampvergelijking:
![]()
Rechterkant voltooid, linkerkant onveranderde fabrieks lamp:
![]()
Beide kanten voltooid:
![]()
Ik ben niet helemaal tevreden met de lichtafstemming op de koplampen - maar het is beter dan de meer 'gele' output van de fabriekslamp. Het is vermeldenswaard dat dit ongeveer de meest 'witte' lamp was die ik kon vinden die legaal was in Australië, zonder overdreven 'blauw' te zijn. De politie hier treedt vrij hard op tegen illegale verlichting, dus ik heb de kant van de voorzichtigheid gekozen.
... en uiteindelijk heb ik mijn knipperlichten omgezet naar zilver gecoate amberkleurige lampen:
![]()
Voor:
![]()
Na:
![]()
Ik denk dat de zilveren knipperlichten een enorme verbetering zijn voor het uiterlijk van de voorkant van de auto.
De volgende stap is het installeren van de Corksport LED-kit die deze week ook is aangekomen. Hopelijk is het niet te blauw voor mijn smaak en heeft het genoeg licht op dingen zoals het kofferbaklicht, anders moet ik misschien selectief zijn met welke lampen uit de kit ik gebruik en andere vervangen.
Om eerlijk te zijn, ik ben helemaal geen fan van felwitte mistlampen. Ik denk dat ze veel te fel zijn voor het tegemoetkomende verkeer, met HID-koplampen. Ik vind de zilver gecoate richtingaanwijzers wel mooi.Ik heb gisteren eindelijk mijn Tanabe veerpootbrug ontvangen, dus ik heb het op me genomen om wat aan de auto te doen.
![]()
Toen heb ik mijn mistlampen overgezet naar Philips Whitevision H11 lampen.
Lampvergelijking:
![]()
Rechterkant voltooid, linkerkant onveranderde fabrieks lamp:
![]()
Beide kanten voltooid:
![]()
Ik ben niet helemaal tevreden met de lichtafstemming op de koplampen - maar het is beter dan de meer 'gele' output van de fabriekslamp. Het is vermeldenswaard dat dit ongeveer de meest 'witte' lamp was die ik kon vinden die legaal was in Australië, zonder overdreven 'blauw' te zijn. De politie hier treedt vrij hard op tegen illegale verlichting, dus ik heb de kant van de voorzichtigheid gekozen.
... en uiteindelijk heb ik mijn richtingaanwijzers omgezet naar zilver gecoate amberkleurige lampen:
![]()
Voor:
![]()
Na:
![]()
Ik denk dat de zilveren richtingaanwijzers een enorme verbetering zijn voor het uiterlijk van de voorkant van de auto.
De volgende stap is het installeren van de Corksport LED-kit die deze week ook is aangekomen. Hopelijk is het niet te blauw voor mijn smaak en heeft het genoeg licht op dingen als het kofferbaklicht, anders moet ik misschien selectief zijn met welke lampen uit de kit ik gebruik en andere vervangen.
de zilveren indicatoren zijn mooi!... en eindelijk mijn indicatoren omgezet naar zilver gecoate amberkleurige lampen:
![]()
Voor:
![]()
Na:
![]()
Ik heb ze van een Australische verkoper T20 7440 W21W Wedge Chrome Silver Amber Turn Signal Indicator Bulbs | Blingwork Automotive Lighting Ze zijn van het merk Konik en lijken goed te werken, hoewel ze een beetje duur zijn voor wat ze zijn. Ik heb echter het gevoel dat het een vrij goedkope upgrade is voor de verbetering van het uiterlijk.de zilveren indicatoren zijn mooi! waar heb je die vandaan?
Kun je linken waar je het vandaan hebt? Ziet er geweldig uit!Heb mijn raamlijsten in glanzend zwart gewikkeld
Voor:
![]()
Na:
![]()
![]()