2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums banner

1 - 20 of 66 Posts
S

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #1






She became mine today!! With 1,965 miles on the odometer!

Mods: Cobb SRI, Corksport downpipe, Corksport motormount, Lamin-X yellow fogs, TWM shifter bushings, satinn billet fuel door & OEM leather bra (useful for long trips!!!)

Pics with the other sexy hatch to come this weekend ;)
 
S

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #5
traded in the sedan. they gave me over $10k for it. I was really surprised.

& I definitely wanted a white speed but this TR was almost too good to pass up. I got a deal.
 

·
Registered
Joined
·
63 Posts
what year was your sedan? before my car was deemed totalled by ine insurance company the dealer was going to give me $10,000. the ins. co. gave me almost $15,000 once everything was said and done.
 

·
Registered
Joined
·
835 Posts
holy crap!!!!! another red!!!!! :love:


SO AWESOME
 
S

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #10
AxelaChic said:
Did you put the sedan back to stock? Because before you said they were only gonna give you 7k. Or did u go to a different dealer?
yeah this was a different dealer.

i left everything on the sedan. the only things i'm taking out are the audiolink, SRI, and the vibrant strut bar & corksport radiator panel because sean bought those (or is going to buy) them from me.
 

·
Registered
Joined
·
835 Posts
*In the process of buying. :)

I'm buying from a fellow red owner. That rarely happens....
 
S

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #13
Mazdaspeed Kid said:
You left your rims on there?
no it had the stock 16"s rockin the winter tires lol... the 17's are sitting in my basement with bald ass tires!
 
S

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #16
I might use the 17's as winter rims next year. IDK as far as getting new rims for this car... I'd say either black or bronze... Brandon might put the Rays on it just to see how they'll look (sweet I'm sure)
 

·
Registered
Joined
·
835 Posts
Mazdaspeed Kid said:
Bronze. To many people have red cars with black rims now.
I was thinking of powdercoating bronze :lol:
 

·
Registered
Joined
·
835 Posts
AxelaChic said:
Why Sean because you are one of the many that have a red car with black rims?
no, cuz i need to get the rims repainted. :lol:
 
1 - 20 of 66 Posts
Top