2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums banner

Infotainment-schermbeschermer?

4.3K views 5 replies 4 participants last post by  Enrage7711  
#1 ·
Ik heb deze week een nieuwe voorruit laten plaatsen en de technici van Safelite hebben mijn infotainmentscherm bekrast. Gelukkig zat de fabrieksbeschermfolie er nog op en heeft deze het scherm tegen schade beschermd. Daarom wil ik graag een vervangende schermbeschermer die nog betere bescherming biedt.

De populairste op Amazon lijkt deze te zijn: https://www.amazon.com/dp/B081YNCDZJ/ Verschillende eigenaren raden kopers echter aan om het bijgevoegde alcoholdoekje niet te gebruiken, omdat dit de anti-reflectiecoating op het OEM-scherm beschadigt.

Welk merk schermbeschermer beveelt u aan voor de Mazda 3 uit 2019?

Bedankt!

Image

#2 ·
Ik heb de gehard glazen versie op AliExpress gekocht en ben er blij mee. Het leek de schittering niet te verhogen en ik ben ervan overtuigd dat het nooit zal verkleuren zoals de PU-versies kunnen doen.

Opmerking: Ik heb ook de PU-schermbeschermer voor het instrumentenpaneel gekocht, maar het was een type voor natte installatie en erg klein. Ik heb hem erop laten zitten, omdat de belangrijkste bedoeling was om te voorkomen dat de gemakkelijk bekrastende lens beschadigd zou raken. Ik had net mijn cluster vervangen, dus ik wilde het beschermen.

#6 ·
Ik wil graag een zonbeschermer voor de mijne. Zoiets als die voor een voorruit of het stuur.
En misschien een kap om schittering te verminderen. Zoiets als de raamdingetjes. Hoe heten die dingen ook alweer?
Ik gok zoiets als dit? Misschien kun je een vergelijkbaar product vinden in de VS met een zoekopdracht op afbeeldingen. :unsure:

#5 ·
Voor Mazda 3 8,8 inch 2019 2020 2021 Auto Navigatie Gehard Glas Screen Protector Film Auto Interieur Beschermende Sticker