Ik herinner me dat ik ergens in de handleiding van mijn auto (2011 Mazda 3 s GT) las dat het audioniveau van de richtingaanwijzer stiller of stil kon worden gezet, dat het standaard luid is en dat het door een dealer kan worden aangepast. Welnu, ik vind het richtingaanwijzergeluid ongelooflijk luid en irritant. Ik geef religieus signalen af en ik heb er veel moeite mee om te wennen aan het horen van dat geluid. Zijn er manieren om het thuis aan te passen of het geluid gewoon helemaal uit te schakelen? Ik heb het geluid echt niet nodig. Mijn oude auto had het niet en ik had geen problemen om eraan te denken de richtingaanwijzer uit te zetten.
Ik herinner me ook dat er stond dat het systeem kon worden aangepast om een "snel signaal" voor het wisselen van rijstrook mogelijk te maken? Ik heb het gevoel dat ik de hendel al twee standen moet bewegen om de knipperlichten te gebruiken. Ik zou erg geĂŻnteresseerd zijn om dit in te schakelen en deze functie te gebruiken. Hoe doe ik dit?
Ik herinner me ook dat er stond dat het systeem kon worden aangepast om een "snel signaal" voor het wisselen van rijstrook mogelijk te maken? Ik heb het gevoel dat ik de hendel al twee standen moet bewegen om de knipperlichten te gebruiken. Ik zou erg geĂŻnteresseerd zijn om dit in te schakelen en deze functie te gebruiken. Hoe doe ik dit?